Deň 25 & odchádza vlak


♬ 
Rýchlik na tretej kolaji!
Odchádza vlak, odchádza vlak.
Z Moskvy do Kazanu, v kupé sedíš len ty a vrah.
Rúti sa vlak, strach a hrôza si to 
brúsi po kraji.
Podivný hlasi hlási: rýchlik na 
tretej koľaji!

V piatok večer sme nastúpili do vlaku a strávili v ňom krásnych 13 hodín.

Veľmi som sa na túto jazdu tešila, ale svoje očakávania som (pre istotu) nastavila zasa raz veľmi nízko.
A zasa raz boli prekonané.

Cesta bola skvelá, i ked' to tak možno podľa fotiek našich postelí nevyzerá.
Spala som "na poschodí", kde som sa musela síce vyštverať, ale o to som mala viac súkromia. Spolucestujúci boli veľmi priateľskí - hlavne rybári, ktorí sedeli oproti a zabávali sa pri vodke a rybacích špecialitkách :) Nakoniec sme sa bavili všetci spolu v lámanej rusko-slovenčino-angličtine. Dali nám aj vizitku, že ak by sa náhodou niečo stalo, alebo by sme potrebovali pomoc - máme sa ozvať.

Sú dva typy rusov a to priateľskí,í ako naši rybári, alebo tí, ktorí vás ignorujú a zazerajú.










Instagram

@zuzankita.k