Deň 22 & prvý školský deň vol.2


Teraz už vážne.
Prišiel ten čas ked' sa nebudeme iba baviť ale aj sadneme do lavíc.

Škola sa začína väčšinou o 6 večer a je do 9. Každý predmet mám na inej strane mesta pretože HSE mám asi milión rôznych budov po Moskve. Ale to mi až tak nevadí aspoň Moskvu viac spoznám.

Tak teda mala som prvú hodinu.

Predmet sa volá "Základy programovania" a v podstate ho robím iba pre seba pretože kredity mi WU neuzná.

Môj profesor mal ružové vlasy a na nohách žabky. Bol proste perfektný!
Najviac sa mi páčilo ked' hned' na úvod povedal, že už 17 rokov nepoužil Windows a bol iba na jednom kurze programovania a aj to bola strata času. Hoj, niekomu to proste páli a vie to aj sám.

Pred školou sme mali iba jednu úlohu - a to ísť na vlakovú stanicu a kúpiť lístky.
V piatok (t.j. dnes) totiž odchádzame na víkend do mesta Kazan a ideme nočným lôžkovým vlakom. Najlepšie na tom je, že ako študenti ideme 3 triedou čo znamená otvorený vozeň a samozrejme sme na vrchných posteliach, pretože tie sú najlacnejšie :) Myslite na nás haha. Bude to zábavných 13 hodín.

Pri čakaní na kúpu lístkou sme zažili prvý "kultúrny šok":
- 5 ľudí pred nami to znamená hodinu a štvrť čakania,
- ľudia sa radi predbiehajú a potom hádajú,
- najlepšie je prísť do rady, nechať si tam kufor, povedať človeku za vami nech vám ho postráži. Potom sa ideme pekne najesť, prejsť, prečítať si knihu a ked' sa po hodine vrátite, už už ste na rade. To sú krásy Ruska.
- neviem aký využívajú program ale vyzeralo to tak, že ho ešte za Stalina vymysleli, alebo na nás teta kašlala a hrala tam solitaire :).





Instagram

@zuzankita.k