Baikal & Deň 4


Posledný deň.

Priznávam, bolo nám veľmi smutno a chceli sme tam ešte zostať ale bohužiaľ čas nepustí a čakal nás ešte jeden výlet o deň neskôr a pol krajiny d'alej :)

Ráno sme nasadli do nášho motorevého vozidla a odišli späť do mesta Irkutsk odkiaľ sme mali d'alší deň letieť naspäť do Moskvy. Týchto cca 290km sme ale neustále zastavovali, fotili sa a užívali si prírodu.
Cesty boli celkom prázdne čiže som nebola až tak unavená. Teda, až kým sme neprišli do mesta. Musím povedať, že mi nebolo všetko jedno a sem tam som chytila aj ruské spôsoby lebo inak by som tam bola ešte teraz :)
Ten pocit ked' sme odovzdali auto bez ujmy na jeho či našom zdravý bol skvelý, tonový kameň mi padol zo srdca.
Potom už nasledovala iba prechádzka po Irkustsku, vodná fajka a pár hodín spánku pred dlhým letom.







Instagram

@zuzankita.k